PRIHLÁSENIE
MENO
HESLO
NOVINKY
Metropolitné Novinky

Spoločnosť TSL.SK, s.r.o. ako realizátor dlhých rádio spojov, kryptovaných dátových tunelov a verejných prístupových bodov k sieti Internet.

HOTLINE: 0907 750841

1. 10. 2008

Zrealizované prvé pripojenie firmy ARBUS, s.r.o. na novú linku "2Mb pre firmy".

1. 9. 2008

Spustená prevádzka metropolitnej siete v pásme 2,4GHz aj 5,6GHz v Galante

1. 8. 2008

Spustená prevádzka metropolitnej siete v Lipovej.

1. 8. 2008

Spustená prevádzka metropolitnej siete v Ondrochove.

1. 7. 2008

Príprava intranetového web portálu wiki. Nájdete tu prehlady platieb, technické informácie, názorné konfigurácie, formuláre.

1. 6. 2008

Spustená prevádzka metropolitnej siete pri autobusovej stanici v Nových Zámkoch.

1. 12. 2007

Spustená prevádzka metropolitnej siete v Tvrdošovciach.

1. 12. 2007

Spustená prevádzka metropolitnej siete v Šuranoch.



Najčastejšie kladené otázky

Čo je to inteligentná brána?

Najčastejšie je to server v danej lokalite, ktorý každému aktívnemu účastníkovi v sieti vyčlení predplatenú šírku prenosového pásma do Internetu. Týmto spôsobom minimalizujeme ovplyvňovanie sa jednotlivých účastníkov navzájom.

Funguje vaša hotline linka aj v nočných hodinách?

Nie, ale je možné dovolať sa službukonajúcemu technikovi asi do 20:00 hod. Po tejto hodine sa to už nemusí podariť a je potrebné zanechať odkaz alebo najlepšie sms správu. Správa by mala obsahovať meno účastníka, lokalitu alebo číslo preberacieho protokolu a samozrejme popis problému, prípadne dobu jeho pretrvávania. Tento problém bude riešený nasledujúci deň.

K pripojeniu na Internet nemám doma okrem PC vôbec nič. Viete mi to všetko zaobstarať?

Áno, pokiaľ si účastník zakúpi zariadenia od našej spoločnosti, montáž realizujeme zadarmo, teda neúčtujeme poplatok za pripojenie do sieti. Navyše preberáme zodpovednosť za fungovanie tohto zariadenia. To znamená, že v prípade poruchy alebo zmeny vysielacej frekvencie meníme toto zariadenie kus za kus na naše náklady. Ostatný si to musia riešiť vo vlastnej réžii.

Pomôžete mi ak si nebudem vedieť s niečím poradiť?

V prípade že sa bude jednať o pomoc ohľadom nami dodanej služby, zariadenia alebo PC radi pomôžeme. Ak sa ale bude jednať o problém od iného dodávateľa, môžeme Vám poradiť, prípadne aj pomôcť v rámci platených služieb. Preto je vtedy najlepšie kontaktovať toho pôvodného dodávateľa.

Je možné aj ročné predplatné? Alebo je to vyslovene mesačný paušál?

Je možné predplatiť si ľubovoľný počet mesiacov, aj celý rok. Platby automaticky rozúčtovávame na ďalšie mesiace. Ale ak chcete mať istotu, aby sme to rozložili podľa Vašich predstáv, môžete poslať na e-mail požiadavku k rozdeleniu súčtovej platby pod Vaším variabilným symbolom.

Prečo doporučujete používať výhradne zariadenia chipsetom Atheros?

Pretože je tento chipset použitý taktiež na vysielacej strane našich zariadení a veľmi dobre medzi sebou komunikuje v podmienkach silného rušenia od iných zariadení. Z vlastnej skúsenosti vieme, že pri použití zariadení postavených na iných chipsetoch sa veľmi často vyskytujú problémy a to najmä v mestách a husto osídlených obciach.